Nurodytos kainos yra kataloginės. Norėdami gauti didmeninį pasiūlymą nedvejokite kreiptis!

Hunter HD Elite HDE10 sunkvežimių ratų balansavimo stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: HDE10
Sunkvežimiams

Hunter HD Elite HDE10 sunkvežimių ratų balansavimo stendas

Aprašymas:

  • Greičiausias pasaulyje – atliksite rato balansavimą, greičiau ir tiksliau nei su bet kuriuo kitu tradiciniu balansavimo stendu.
  • Vision System – lazerinė rato duomenų matavimo sistema, pašalina operatoriaus klaidingo matavimo tikimybę, pateikia daugiau informacijos, per trumpesnį laiką:

Automatinis rato matmenų ir svorio plokštumos nustatymas.

Automatinis svarelių tipo nustatymas.

Automatinis ratlankio ovališkumo nustatymas, apskaičiuojamas jėgų suderinimo sprendimas.

Automatinis ratlankio stipinų nuskaitymas, svarelių išdėstymui už stipinų.

Automatinis SmartWeight® programos optimizavimas suteikia daugiau vieno svarelio sprendimų disbalanso pašalinimui;

Automatinis ratlankio profiliavimas – sukuria 3D ratlankio modelį, kuris rodomas stendo ekrane.

  • Balancer report Card – ataskaitos kortelė optimizuoja svarelio poziciją. Nuskaito ratą ir nustato kurioje pozicijoje operatorius pritvirtino svarelius. Tada stendas įvertina svarelių tvirtinimo pozicijos tikslumą:

Operatoriui ekrane iliustruoja svarelių tvirtinimo klaidas;

Operatoriui pateikia ataskaitą su patarimais į ką reikia atkreipti dėmesį tvirtinant svarelius;

Pagerina balansavimo rezultatus.

  • Automatic CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. Automatic CenteringCheck® programa visada stebi ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Automatiškai, optiniu būdu stebi centravimą;

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • eCal™ – automatinis kalibravimo patikrinimas, stendo kompiuterinė sistema automatiškai tikrina daviklių informaciją, nereikalingas operatorius;
  • Patobulintas SmartWeight® - papildomos svarelio pozicijos ant ratlankio taupo laiką ir pinigus. HD Elite lazerinė stebėjimo sistema padidina stendo tikslumą ir pasiūlo daugiau vieno svarelio pozicijų. Tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas.

Šiuolaikinėse transporto priemonėse statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

„SmartWeight®“ sumažina „nuo grindų iki grindų“ ciklo trukmę daugiau nei 30%, ratams subalansuotiems, naudojant optimizuotą vieno svarelio sprendimą.

  • Srieginis velenas – patvariausias balansavimo stendo velenas rinkoje;
  • Jutiklinis ekranas – intuityvi vartotojo sąsaja supaprastina darbines operacijas:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

TruWeight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Realiu laiku rodoma ratlankio ir padangos būklė;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

  • Servo stop – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas);
  • Rato keltuvas – lengvesnis ratų centravimas ant stendo veleno, keltuvo keliamoji galia 227 kg;
  • Tru-Balance – centravimo smeigės sunkaus rato centravimui ant transporto priemonės.

Uždėjimo metu sunkus ratas atsiremia ant viršutinės stebulės dalies, taip nelieka tarpo viršuje tarp ratlankio centrinės skylės ir stebulės viršutinės dalies;

Rato ir stebulės centrai nesutampa;

Taip pritvirtintas ratas sukelia vibracijas ir netolygų padangos dėvėjimąsi;

Tru-Balance smeigės užtikrina teisingą rato centravimą ant transporto priemonės;

  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis lazeris ir rato apšvietimas;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • Tru-Balance centravimo smeigės;
  • Srieginis velenas ir Standard Wingnut rankena;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Centravimo rinkinių stovas;
  • Ratų keltuvas;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Rankenos spaudimo žiedas;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 19,5″;
  • Ratlankio diametras: 10″ - 30″;
  • ALU: 7,5″ - 38″
  • Maksimalus padangos diametras: 1321 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 495 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 227 kg;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,35⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 100 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Stendo svoris: 337 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1867 x 1803 x 2045 mm.

Ratų balansavimo staklės SBM 855

Modelis: SBM 855
Sunkvežimiams

Sunkvežimių ir lengvųjų automobilių ratų balansavimo stendas SICAM SBM 855

Pagrindinės balansavimo staklių savybės:

  • Ratlankio skersmuo – 6”-40”;
  • Ratlankio plotis – 1”-24”;
  • Maksimalus rato skersmuo – 1200 mm;
  • Maksimalus rato plotis – 565 mm;
  • Maksimalus rato svoris – 200 kg;
  • Balansavimo greitis – <100 aps/min;
  • Svarelių slėpimo už lietų ratlankių stipinų programa (lengviesiems);
  • Padangos – ratlankio padėties optimizavimo programa (lengviesiems);
  • Bazinis rato tvirtinimo rinkinys;
  • Rato gaubtas;
  • galimybė balansuoti lengvųjų automobiliu ratus;
  • Pneumatinis pakėlėjas ratui;
  • Lengvos aptarnavime, funkcionalios ir puikios kokybės itališkos staklės.

Ratų balansavimo staklių komplektacija:

 Tvirtinimas sunkiasvorių Automobilių ratams:

  1. Plieninė padidinto atsparumo užveržimo veržlė (be greito fiksavimo mechanizmo) – 1 vnt.;
  2. 5 - atramų tvirtinimo žvaigždė – 1 vnt.;
  3. 4 – atramų tvirtinimo žvaigždė – 1 vnt.;
  4. 4 centravimo varžtų riniknys – 1 vnt.;
  5. 22,5” ratlankių adapteris – 1 vnt.;
  6. Distancinis žiedas - 1 vnt.

 Tvirtinimo kūgių rinkinys lengviesiems automobiliams :

  1. Kūgis 42-64,5 mm – 1vnt.;
  2. Kūgis 54-79,5 mm – 1 vnt.;
  3. Kūgis 74-111,5 mm – 1 vnt.;
  4. Prispaudimo gaubtas ALU ratlankiams – 1 vnt.

Tvirtinimo kūgių rinkinys mikroautobusams:

  1. Kūgis 122-174 mm – 1 vnt.;
  2. Kūgis 168,5-194,5 mm – 1 vnt.

Kita:

  1. Kalibravimo svarelis - 1 vnt.;
  2. Svarelių nuėmimo replės - 1 vnt.;
  3. Instrukcija – 1 vnt.

Hunter HD Elite HDE12 sunkvežimių ratų balansavimo stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: HDE12
Sunkvežimiams

Hunter HD Elite HDE12 sunkvežimių ratų balansavimo stendas

Aprašymas:

  • Greičiausias pasaulyje – atliksite rato balansavimą, greičiau ir tiksliau nei su bet kuriuo kitu tradiciniu balansavimo stendu.
  • Vision System – lazerinė rato duomenų matavimo sistema, pašalina operatoriaus klaidingo matavimo tikimybę, pateikia daugiau informacijos, per trumpesnį laiką:

Automatinis rato matmenų ir svorio plokštumos nustatymas.

Automatinis svarelių tipo nustatymas.

Automatinis ratlankio ovališkumo nustatymas, apskaičiuojamas jėgų suderinimo sprendimas.

Automatinis ratlankio stipinų nuskaitymas, svarelių išdėstymui už stipinų.

Automatinis SmartWeight® programos optimizavimas suteikia daugiau vieno svarelio sprendimų disbalanso pašalinimui;

Automatinis ratlankio profiliavimas – sukuria 3D ratlankio modelį, kuris rodomas stendo ekrane.

  • HammerHead® – Viršutiniai lazeriai su LED darbo zonos apšvietimu. Padidina svarelių tvirtinimo tikslumą, kad būtų išvengta pozicionavimo klaidų. Iš pirmo karto gerai subalansuotų ratų kiekis padidina dirbtuvių produktyvumą ir pelningumą;
  • Balancer report Card – ataskaitos kortelė optimizuoja svarelio poziciją. Nuskaito ratą ir nustato kurioje pozicijoje operatorius pritvirtino svarelius. Tada stendas įvertina svarelių tvirtinimo pozicijos tikslumą:

Operatoriui ekrane iliustruoja svarelių tvirtinimo klaidas;

Operatoriui pateikia ataskaitą su patarimais į ką reikia atkreipti dėmesį tvirtinant svarelius;

Pagerina balansavimo rezultatus.

  • Automatic CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. Automatic CenteringCheck® programa visada stebi ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Automatiškai, optiniu būdu stebi centravimą;

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • eCal™ – automatinis kalibravimo patikrinimas, stendo kompiuterinė sistema automatiškai tikrina daviklių informaciją, nereikalingas operatorius;
  • Patobulintas SmartWeight® - papildomos svarelio pozicijos ant ratlankio taupo laiką ir pinigus. HD Elite lazerinė stebėjimo sistema padidina stendo tikslumą ir pasiūlo daugiau vieno svarelio pozicijų. Tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas.

Šiuolaikinėse transporto priemonėse statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

„SmartWeight®“ sumažina „nuo grindų iki grindų“ ciklo trukmę daugiau nei 30%, ratams subalansuotiems, naudojant optimizuotą vieno svarelio sprendimą.

  • Srieginis velenas – patvariausias balansavimo stendo velenas rinkoje;
  • Jutiklinis ekranas – intuityvi vartotojo sąsaja supaprastina darbines operacijas:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

TruWeight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Realiu laiku rodoma ratlankio ir padangos būklė;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

  • Servo stop – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas);
  • Rato keltuvas – lengvesnis ratų centravimas ant stendo veleno, keltuvo keliamoji galia 227 kg;
  • Tru-Balance – centravimo smeigės sunkaus rato centravimui ant transporto priemonės.

Uždėjimo metu sunkus ratas atsiremia ant viršutinės stebulės dalies, taip nelieka tarpo viršuje tarp ratlankio centrinės skylės ir stebulės viršutinės dalies;

Rato ir stebulės centrai nesutampa;

Taip pritvirtintas ratas sukelia vibracijas ir netolygų padangos dėvėjimąsi;

Tru-Balance smeigės užtikrina teisingą rato centravimą ant transporto priemonės;

  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis lazeris ir rato apšvietimas;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • HammerHead® viršutiniai lazeriai;
  • Tru-Balance centravimo smeigės;
  • Srieginis velenas ir Standard Wingnut rankena;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Centravimo rinkinių stovas;
  • Ratų keltuvas;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Rankenos spaudimo žiedas;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 19,5″;
  • Ratlankio diametras: 10″ - 30″;
  • ALU: 7,5″ - 38″
  • Maksimalus padangos diametras: 1321 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 495 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 227 kg;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,35⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 100 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Stendo svoris: 337 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1867 x 1803 x 2045 mm.

Hunter HD Elite HDE30 sunkvežimių balansavimo–diagnostikos stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: HDE30
Sunkvežimiams

Hunter HD Elite HDE30 sunkvežimių ratų balansavimo – diagnostikos stendas

Aprašymas:

  • HD Elite stendas – padeda pašalinti su ratais susijusias vibracijas ir pailgina padangų tarnavimo laiką;
  • Greičiausias pasaulyje – atliksite padangos ovališkumo matavimą ir balansavimą, greičiau nei su bet kuriuo kitu tradiciniu balansavimo stendu.
  • Vision System – lazerinė rato duomenų matavimo sistema, pašalina operatoriaus klaidingo matavimo tikimybę, pateikia daugiau informacijos, per trumpesnį laiką:

Automatinis rato matmenų ir svorio plokštumos nustatymas.

Automatinis svarelių tipo nustatymas.

Automatinis ratlankio ovališkumo nustatymas, apskaičiuojamas jėgų suderinimo sprendimas.

Automatinis ratlankio stipinų nuskaitymas, svarelių išdėstymui už stipinų.

Automatinis SmartWeight® programos optimizavimas suteikia daugiau vieno svarelio sprendimų disbalanso pašalinimui;

Automatinis ratlankio profiliavimas – sukuria 3D ratlankio modelį, kuris rodomas stendo ekrane.

  • Balancer report Card – ataskaitos kortelė optimizuoja svarelio poziciją. Nuskaito ratą ir nustato kurioje pozicijoje operatorius pritvirtino svarelius. Tada stendas įvertina svarelių tvirtinimo pozicijos tikslumą.

Operatoriui ekrane iliustruoja svarelių tvirtinimo klaidas;

Operatoriui pateikia ataskaitą su patarimais į ką reikia atkreipti dėmesį tvirtinant svarelius;

Pagerina balansavimo rezultatus.

  • Diagnostic Load Roller – apkrovos volas  spaudžia padangą lygiagrečiai riedėjimo paviršiumi ir sukuria statmeną apkrovą, taip nuskaitoma „ForceMatch®“ sistemai reikalinga informacija – išorinis padangos perimetras, padangos ekscentriškumas ir nustatomas aukščiausias padangos taškas. Maksimali padangai sukuriama apkrova – 136 kg.

Apkrovos volas neperkrauna padangos, nes sukurta jėga pasiskirsto per padangos diametrą ir standumą.

Išsprendžia rato vibracijos problemas;

  • Forcematch® - Auščiausios padangos vietos ir žemiausios ratlankio vietos suderinimo metodas. Rato vibracija sumažinama iki minimumo. Aukščiausia padangos vieta nustatoma matuojant su diagnostiniu volu, žemiausia ratlankio vieta – su lazerine matavimo sistema;
  • Automatic CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. Automatic CenteringCheck® programa visada stebi ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Automatiškai, optiniu būdu stebi centravimą;

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • eCal™ – automatinis kalibravimo patikrinimas, stendo kompiuterinė sistema automatiškai tikrina daviklių informaciją, nereikalingas operatorius;
  • Patobulintas SmartWeight® - papildomos svarelio pozicijos ant ratlankio taupo laiką ir pinigus. HD Elite lazerinė stebėjimo sistema padidina stendo tikslumą ir pasiūlo daugiau vieno svarelio pozicijų. Tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas.

Šiuolaikinėse transporto priemonėse statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir

jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

„SmartWeight®“ sumažina „nuo grindų iki grindų“ ciklo trukmę daugiau nei 30%, ratams subalansuotiems, naudojant optimizuotą vieno svarelio sprendimą.

  • Srieginis velenas – patvariausias balansavimo stendo velenas rinkoje;
  • Jutiklinis ekranas – intuityvi vartotojo sąsaja supaprastina darbines operacijas:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

TruWeight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Forcematch® skiltis rodo rato išmatuotas reikšmes ir ribas;

Realiu laiku rodoma ratlankio ir padangos būklė;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

Paprastos grafinės iliustracijos nurodo, kaip teisingai atlikti optimizavimo procedūrą;

  • Servo stop – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas);
  • Rato keltuvas – lengvesnis ratų centravimas ant stendo veleno, keltuvo keliamoji galia 227 kg;
  • Tru-Balance – centravimo smeigės sunkaus rato centravimui ant transporto priemonės.

Uždėjimo metu sunkus ratas atsiremia ant viršutinės stebulės dalies, taip nelieka tarpo viršuje tarp ratlankio centrinės skylės ir stebulės viršutinės dalies;

Rato ir stebulės centrai nesutampa;

Taip pritvirtintas ratas sukelia vibracijas ir netolygų padangos dėvėjimąsi;

Tru-Balance smeigės užtikrina teisingą rato centravimą ant transporto priemonės;

  • Dvigubų ratų komplekto derinimas prailgina padangų tarnavimo laiką:

Aukščiausių, padangų taškų, pastatymas vienas prieš kitą:

Dvigubų ratų aukščiausių taškų pastatymas vienoje pozicijoje ant transporto priemonės, sukuria tokį patį

efektą važiavimo metu, kaip vieno rato ekscentriškas tvirtinimas;

Pažymėjus dvigubų ratų komplekto aukščiausias vietas ir ant transporto priemonės ratus montuojant taip, kad aukščiausios vietos būtų 180⁰ viena priešais kitą, ratų komplektas tampa apvalesnis važiavimo metu;

Šiuo būdu tvirtinant ratus ant transporto priemonės, sumažinamos ratų sukuriamos vibracijos ir prailginamas padangų tarnavimo laikas.

Nevienoda dvigubų ratų komplekto apkrova:

Dėl skirtingų komplekte esančių padangų išorinių perimetrų, didesnė padanga visada turi didesnę apkrovą ir labiau kaista važiavimo metu, taip trumpėja padangos tarnavimo laikas;

Mažesnė padanga esanti komplekte, dėl praslydimo ant kelio dangos važiavimo metu greičiau susidėvi, nei įprastai;

Dvigubų ratų komplektų, padangų išorinio perimetro suderinimas prailgina padangų tarnavimo laiką;

  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis lazeris ir rato apšvietimas;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • Diagnostinis apkrovos volas;
  • Tru-Balance centravimo smeigės;
  • Srieginis velenas ir Standard Wingnut rankena;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Centravimo rinkinių stovas;
  • Ratų keltuvas;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Rankenos spaudimo žiedas;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 19,5″;
  • Ratlankio diametras: 10″ - 30″;
  • ALU: 7,5″ - 38″
  • Maksimalus padangos diametras: 1321 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 495 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 227 kg;
  • Minimalus padangos diametras matavimui su volu: 610 mm;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,35⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 100 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Suspausto oro slėgis: 7 – 12 bar;
  • Apkrovos volo jėga: kintanti iki 136 kg;
  • Stendo svoris: 365 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1867 x 1803 x 2223 mm.

Hunter HD Elite HDE32 sunkvežimių balansavimo–diagnostikos stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: HDE32
Sunkvežimiams

Hunter HD Elite HDE32 sunkvežimių ratų balansavimo – diagnostikos stendas

Aprašymas:

  • HD Elite stendas – padeda pašalinti su ratais susijusias vibracijas ir pailgina padangų tarnavimo laiką;
  • Greičiausias pasaulyje – atliksite padangos ovališkumo matavimą ir balansavimą, greičiau nei su bet kuriuo kitu tradiciniu balansavimo stendu.
  • Vision System – lazerinė rato duomenų matavimo sistema, pašalina operatoriaus klaidingo matavimo tikimybę, pateikia daugiau informacijos, per trumpesnį laiką:

Automatinis rato matmenų ir svorio plokštumos nustatymas.

Automatinis svarelių tipo nustatymas.

Automatinis ratlankio ovališkumo nustatymas, apskaičiuojamas jėgų suderinimo sprendimas.

Automatinis ratlankio stipinų nuskaitymas, svarelių išdėstymui už stipinų.

Automatinis SmartWeight® programos optimizavimas suteikia daugiau vieno svarelio sprendimų disbalanso pašalinimui;

Automatinis ratlankio profiliavimas – sukuria 3D ratlankio modelį, kuris rodomas stendo ekrane.

  • HammerHead® – Viršutiniai lazeriai su LED darbo zonos apšvietimu. Padidina svarelių tvirtinimo tikslumą, kad būtų išvengta pozicionavimo klaidų. Iš pirmo karto gerai subalansuotų ratų kiekis padidina dirbtuvių produktyvumą ir pelningumą;
  • Balancer report Card – ataskaitos kortelė optimizuoja svarelio poziciją. Nuskaito ratą ir nustato kurioje pozicijoje operatorius pritvirtino svarelius. Tada stendas įvertina svarelių tvirtinimo pozicijos tikslumą.

Operatoriui ekrane iliustruoja svarelių tvirtinimo klaidas;

Operatoriui pateikia ataskaitą su patarimais į ką reikia atkreipti dėmesį tvirtinant svarelius;

Pagerina balansavimo rezultatus.

  • Diagnostic Load Roller – apkrovos volas  spaudžia padangą lygiagrečiai riedėjimo paviršiumi ir sukuria statmeną apkrovą, taip nuskaitoma „ForceMatch®“ sistemai reikalinga informacija – išorinis padangos perimetras, padangos ekscentriškumas ir nustatomas aukščiausias padangos taškas. Maksimali padangai sukuriama apkrova – 136 kg.

Apkrovos volas neperkrauna padangos, nes sukurta jėga pasiskirsto per padangos diametrą ir standumą.

Išsprendžia rato vibracijos problemas;

  • Forcematch® - Auščiausios padangos vietos ir žemiausios ratlankio vietos suderinimo metodas. Rato vibracija sumažinama iki minimumo. Aukščiausia padangos vieta nustatoma matuojant su diagnostiniu volu, žemiausia ratlankio vieta – su lazerine matavimo sistema;
  • Automatic CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. Automatic CenteringCheck® programa visada stebi ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Automatiškai, optiniu būdu stebi centravimą;

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • eCal™ – automatinis kalibravimo patikrinimas, stendo kompiuterinė sistema automatiškai tikrina daviklių informaciją, nereikalingas operatorius;
  • Patobulintas SmartWeight® - papildomos svarelio pozicijos ant ratlankio taupo laiką ir pinigus. HD Elite lazerinė stebėjimo sistema padidina stendo tikslumą ir pasiūlo daugiau vieno svarelio pozicijų. Tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas.

Šiuolaikinėse transporto priemonėse statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir

jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

„SmartWeight®“ sumažina „nuo grindų iki grindų“ ciklo trukmę daugiau nei 30%, ratams subalansuotiems, naudojant optimizuotą vieno svarelio sprendimą.

  • Srieginis velenas – patvariausias balansavimo stendo velenas rinkoje;
  • Jutiklinis ekranas – intuityvi vartotojo sąsaja supaprastina darbines operacijas:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

TruWeight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Forcematch® skiltis rodo rato išmatuotas reikšmes ir ribas;

Realiu laiku rodoma ratlankio ir padangos būklė;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

Paprastos grafinės iliustracijos nurodo, kaip teisingai atlikti optimizavimo procedūrą;

  • Servo stop – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas);
  • Rato keltuvas – lengvesnis ratų centravimas ant stendo veleno, keltuvo keliamoji galia 227 kg;
  • Tru-Balance – centravimo smeigės sunkaus rato centravimui ant transporto priemonės.

Uždėjimo metu sunkus ratas atsiremia ant viršutinės stebulės dalies, taip nelieka tarpo viršuje tarp ratlankio centrinės skylės ir stebulės viršutinės dalies;

Rato ir stebulės centrai nesutampa;

Taip pritvirtintas ratas sukelia vibracijas ir netolygų padangos dėvėjimąsi;

Tru-Balance smeigės užtikrina teisingą rato centravimą ant transporto priemonės;

  • Dvigubų ratų komplekto derinimas prailgina padangų tarnavimo laiką:

Aukščiausių, padangų taškų, pastatymas vienas prieš kitą:

Dvigubų ratų aukščiausių taškų pastatymas vienoje pozicijoje ant transporto priemonės, sukuria tokį patį

efektą važiavimo metu, kaip vieno rato ekscentriškas tvirtinimas;

Pažymėjus dvigubų ratų komplekto aukščiausias vietas ir ant transporto priemonės ratus montuojant taip, kad aukščiausios vietos būtų 180⁰ viena priešais kitą, ratų komplektas tampa apvalesnis važiavimo metu;

Šiuo būdu tvirtinant ratus ant transporto priemonės, sumažinamos ratų sukuriamos vibracijos ir prailginamas padangų tarnavimo laikas.

Nevienoda dvigubų ratų komplekto apkrova:

Dėl skirtingų komplekte esančių padangų išorinių perimetrų, didesnė padanga visada turi didesnę apkrovą ir labiau kaista važiavimo metu, taip trumpėja padangos tarnavimo laikas;

Mažesnė padanga esanti komplekte, dėl praslydimo ant kelio dangos važiavimo metu greičiau susidėvi, nei įprastai;

Dvigubų ratų komplektų, padangų išorinio perimetro suderinimas prailgina padangų tarnavimo laiką;

  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis lazeris ir rato apšvietimas;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • Diagnostinis apkrovos volas;
  • HammerHead® viršutiniai lazeriai;
  • Tru-Balance centravimo smeigės;
  • Srieginis velenas ir Standard Wingnut rankena;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Centravimo rinkinių stovas;
  • Ratų keltuvas;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Rankenos spaudimo žiedas;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 19,5″;
  • Ratlankio diametras: 10″ - 30″;
  • ALU: 7,5″ - 38″
  • Maksimalus padangos diametras: 1321 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 495 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 227 kg;
  • Minimalus padangos diametras matavimui su volu: 610 mm;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,35⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 100 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Suspausto oro slėgis: 7 – 12 bar;
  • Apkrovos volo jėga: kintanti iki 136 kg;
  • Stendo svoris: 365 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1867 x 1803 x 2223 mm.

Sunkvežimių ir lengvųjų ratų balansavimo staklės AMD-850

Modelis: AMD-850
Sunkvežimiams

Ratų balansavimo staklės AMD Garage Equioment AMD-850 skirtos sunkvežimių ir lengvųjų automobilių ratams

Esminės ratų balansavimo staklių savybės:

  • Galimybė balansuoti lengvųjų automobiliu ratus;
  • Rankinis rato duomenų įvedimas;
  • 4-ios pagrindinės balansavimo programos;
  • Klijuojamų svarelių balansavimo programa;
  • Autodiagnostikos ir kalibracijos programa;
  • LED indikatoriai;
  • Paprastas ir intuityvus valdymas;
  • Padidintas staklių korpusas – didesnis stabilumas ir tikslumas;
  • Elektros maitinimas - 380 V.

Balansavimo staklių techninės charakteristikos:

  • Maksimalus rato svoris – 150 kg;
  • Balansuojamų ratlankių skersmuo – 13-24″;
  • Balansuojamų ratlankių plotis – 5,5-20″;
  • Balansavimo tikslumas - +/- 1g;
  • Balansavimo ciklo trukmė - ~8 s.;
  • Balansavimo greitis - ~200 aps/min.

Balansavimo staklių komplektacija:

  • Ratų balansavimo staklės – 1 vnt;
  • Ratlankio pločio matuoklis – 1 vnt;
  • Svarelių nuėmimo replės – 1 vnt;
  • Centravimo kūgių rinkinys iš 7 vnt – 1 kmpl;
  • Greito užveržimo veržlė – 1 vnt;
  • Svarelių rinkinys – 1 vnt.;
  • Instrukcija lietuvių kalba – 1 vnt.

Centravimo įrankių komplektas:

  • Specialus centravimo komplektas sunkvežimių ratlankiams „žvaigždė“ 5 – ių stipinų – 1vnt;
  • Specialus centravimo komplektas sunkvežimių ratlankiams „žvaigždė“ 4 – ių stipinų – 1vnt;
  • Centravimo diskas R22,5 ratlankiams – 1 vnt.

Garantinis laikotarpis 12 mėn.

Užsakymo kodas: ASHA0283