Nurodytos kainos yra kataloginės. Norėdami gauti didmeninį pasiūlymą nedvejokite kreiptis!

Hunter GSP9223 Touch ratų balansavimo stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: GSP9223TOUCH
Lengviesiems automobiliams

Hunter GSP9223 Touch ratų balansavimo stendas

GSP9200 Touch serijos stendų darbo procedūra:

 

Smartweight® technologijos veikimo principas:

Aprašymas:

  • Didelio našumo balansavimo stendas su lietimui jautriu ekranu;
  • SmartWeight® technologija - tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas:

Šiuolaikiniuose automobiliuose statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

Dėl efektyvaus Smartweight® svorio nustatymo, per metus vidutiniškai sutaupoma apie 25 valandas darbo laiko lyginant su standartiniais balansavimo stendais;

Smartweight® technologija leidžia dirbtuvėms sutaupyti iki 30% svarelių kiekio;

Naudodami Smartweight® išvengsite vidutiniškai 66 nepatenkintų klientų sugrįžimo per metus, dėl balansavimo kokybės;

Dirbtuvės, balansuodamos ratus su Smartweight®, per metus vidutiniškai sutaupo 202,1 kg svarelių. Kiekiai ir sutaupytos lėšos matomos darbiniame stendo ekrano lange.

  • Jutiklinis ekranas – intuityvi vartotojo sąsaja supaprastina darbines operacijas:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

TruWeight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

  • eCal™ – automatinis kalibravimo patikrinimas, stendo kompiuterinė sistema automatiškai tikrina daviklių informaciją, nereikalingas operatorius;
  • Automatinis režimo parinkimas – balansavimo programa parenkama automatiškai, pagal atstumo ir pločio matuoklių poziciją matavimo metu:

Spartesnis rato duomenų įvedimas;

Sumažinama netinkamo duomenų įvedimo – matavimo tikimybė.

  • BDC lazeris – apatinio galinio taško linijinis lazeris paspartina klijuojamų svarelių pozicionavimą ir padidina tikslumą;
  • CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. CenteringCheck® programa galima patikrinti ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • ServoDrive – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas). Greitesnis balansavimo procesas;
  • SmartSpoke® - nustato optimalią klijuojamo svarelio poziciją už vieno rato stipino;
  • SpeedClamp® – automatinis, pneumatinis rato fiksavimas, taupo laiką ir operatoriaus jėgas;

  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis lazeris ir rato apšvietimas;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • Pneumatinis velenas ir rankena;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Centravimo žiedas – tarpiklis;
  • Rankenos spaudimo žiedas;
  • Klijuojamų svarelių grandiklis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 20″;
  • Ratlankio diametras: 7,5″ - 38″;
  • Maksimalus padangos diametras: 965 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 508 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 68 kg;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,7⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 150 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Suspausto oro slėgis: 7 – 12 bar;
  • Stendo svoris: 223 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1575 x 1435 x 1854 mm.

 

Hunter GSP9222 Touch ratų balansavimo stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: GSP9222TOUCH
Lengviesiems automobiliams

Hunter GSP9222 Touch ratų balansavimo stendas

GSP9200 Touch serijos stendų darbo procedūra:

 

Smartweight® technologijos veikimo principas:

Aprašymas:

  • Didelio našumo balansavimo stendas su lietimui jautriu ekranu;
  • SmartWeight® technologija - tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas:

Šiuolaikiniuose automobiliuose statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

Dėl efektyvaus Smartweight® svorio nustatymo, per metus vidutiniškai sutaupoma apie 25 valandas darbo laiko lyginant su standartiniais balansavimo stendais;

Smartweight® technologija leidžia dirbtuvėms sutaupyti iki 30% svarelių kiekio;

Naudodami Smartweight® išvengsite vidutiniškai 66 nepatenkintų klientų sugrįžimo per metus, dėl balansavimo kokybės;

Dirbtuvės, balansuodamos ratus su Smartweight®, per metus vidutiniškai sutaupo 202,1 kg svarelių. Kiekiai ir sutaupytos lėšos matomos darbiniame stendo ekrano lange.

  • Jutiklinis ekranas – intuityvi vartotojo sąsaja supaprastina darbines operacijas:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

TruWeight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

  • eCal™ – automatinis kalibravimo patikrinimas, stendo kompiuterinė sistema automatiškai tikrina daviklių informaciją, nereikalingas operatorius;
  • Automatinis režimo parinkimas – balansavimo programa parenkama automatiškai, pagal atstumo ir pločio matuoklių poziciją matavimo metu:

Spartesnis rato duomenų įvedimas;

Sumažinama netinkamo duomenų įvedimo – matavimo tikimybė.

  • BDC lazeris – apatinio galinio taško linijinis lazeris paspartina klijuojamų svarelių pozicionavimą ir padidina tikslumą;
  • CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. CenteringCheck® programa galima patikrinti ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • ServoDrive – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas). Greitesnis balansavimo procesas;
  • SmartSpoke® - nustato optimalią klijuojamo svarelio poziciją už vieno rato stipino;
  • Srieginis velenas – patvariausias balansavimo stendo velenas rinkoje;
  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis lazeris ir rato apšvietimas;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • Srieginis velenas ir rankena;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Centravimo žiedas – tarpiklis;
  • Rankenos spaudimo žiedas;
  • Klijuojamų svarelių grandiklis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 20″;
  • Ratlankio diametras: 7,5″ - 38″;
  • Maksimalus padangos diametras: 965 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 508 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 68 kg;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,7⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 150 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Suspausto oro slėgis: 7 – 12 bar;
  • Stendo svoris: 223 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1575 x 1435 x 1854 mm.

 

Hunter SmartWeight® Pro ratų balansavimo stendas

Vaizdo įrašas:
Modelis: SWP70E
Lengviesiems automobiliams

Hunter SmartWeight® Pro ratų balansavimo stendas

SmartWeight® Pro stendo darbo procedūra:

Smartweight® technologijos veikimo principas:

Aprašymas:

  • Bekontaktis rato duomenų matavimas – ant rato gaubto korpuso sumontuotas lazeris išorinių rato matmenų nustatymui. Patikimesnis sprendimas nei mechaninis matuoklis. Automatiškai nustato ratlankio plotį, kai rato gaubtas uždaromas balansavimo procesui;
  • SmartWeight® technologija - tikslesnis balansavimas, maksimalus efektyvumas:

Šiuolaikiniuose automobiliuose statinės vibracijos jėgos važiavimo metu yra 4 kartus labiau juntamos, nei dinaminės vibracijos jėgos. Smartweight® geba atskirti šias jėgas ir jų pašalinimui tinkamai apskaičiuoti korekcijos svorį;

Dėl efektyvaus Smartweight® svorio nustatymo, per metus vidutiniškai sutaupoma apie 25 valandas darbo laiko lyginant su standartiniais balansavimo stendais;

Smartweight® technologija leidžia dirbtuvėms sutaupyti iki 30% svarelių kiekio;

Naudodami Smartweight® išvengsite vidutiniškai 66 nepatenkintų klientų sugrįžimo per metus, dėl balansavimo kokybės;

Dirbtuvės, balansuodamos ratus su Smartweight®, per metus vidutiniškai sutaupo 202,1 kg svarelių. Kiekiai ir sutaupytos lėšos matomos darbiniame stendo ekrano lange.

  • Intuityvi vartotojo sąsaja – vienu pasukamu mygtuku valdomos visos stendo funkcijos. Stendo ekrane, 3D aplinkoje, grafiškai vaizduojami visi balansavimo procesai ir pateikiama reikalinga papildoma informacija:

Ratlankio profilio pjūvis rodo pasirinktą svarelių tvirtinimo tipą;

Vienu paspaudimu galima įjunti visus ratlankio matmenis;

Tru Weight™ - suteikia tiesioginę navigaciją svarelių parinkimui ir išdėstymui ant ratlankio;

Rezultatų vaizdavimas skirtingomis spalvomis leidžia technikui lengviau suprasti rezultatus;

SmartWeight® panelė ekrane rodo rato balanso būklę;

  • ExactPosition™ - vidinis lazeris, valdomas pasukamu ratuku, skirtas nuskaityti ratlankio atstumą ir diametrą, taip pat nurodyti tikslią svarelio klijavimo vietą. Pagal matavimo rezultatus automatiškai parenkamas svarelių tipas. Padidina balansavimo rezultatų tikslumą ir paspartina darbą;
  • CenteringCheck® - blogo balansavimo ir dėl to grįžtančių klientų didžiausia problema yra netinkamas rato centravimas ant stendo veleno. CenteringCheck® programa galima patikrinti ar teisingai išcentruotas balansuojamas ratas, kad sumažintų operatoriaus fiksuojamo rato klaidas:

Praneša operatoriui apie centravimo klaidas stendo ekrane;

Sumažina nepatenkintų grįžtančių klientų kiekį.

  • Kompaktiškas korpusas – mažiau dirbtuvių ploto užimantis dizainas. Rato gaubtas suprojektuotas taip, kad stendą būtų galima statyti arčiau sienos;
  • ServoDrive – automatinis pavaros valdymas, automatiškai prasuka ir laiko ratą VGT arba AGT svarelių tvirtinimo pozicijose (VGT, AGT – atitinkamai viršutinis ir apatinis galinis taškas). Greitesnis balansavimo procesas;
  • Srieginis velenas – patvariausias balansavimo stendo velenas rinkoje;
  • Papildomos funkcijos palengvinančios balansavimą:

Gyva 3D grafika;

Apatinis, taškinis lazeris;

Patvariausias velenas rinkoje;

Servo pavara;

Ekrane rodomos instrukcijos kiekvieną operatorių paverčia balansavimo ekspertu:

Aukštos raiškos vaizdo įrašuose rodoma, kaip teisingai keisti padangas ir balansuoti ratus;

Apima pagrindinius metodus ir sudėtingas procedūras;

Greita prieiga ir lengvas naršymas vaizdo įrašų bazėje;

Operatoriaus mokymai gali būti atlikti, be papildomų priemonių;

Komplektacija:

  • Išorinis ir vidinis lazeriai;
  • Srieginis velenas be rankenos;
  • Polimerinis rankenos gaubtas;
  • Guminė rankenos gaubto apsauga;
  • Svarelių plaktukas/replės;
  • Plaktuko apsaugos;
  • Centravimo žiedas – tarpiklis;
  • Rankenos spaudimo žiedas;
  • Klijuojamų svarelių grandiklis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio plotis: 1,5″ - 20″;
  • Ratlankio diametras: 7,5″ - 38″;
  • Maksimalus padangos diametras: 965 mm;
  • Maksimalus padangos plotis: 508 mm;
  • Maksimalus rato svoris: 68 kg;
  • Balansavimo tikslumas: ± 1,0 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 pozicijų ± 0,35⁰;
  • Balansavimo veleno apsisukimai: 150 aps/min;
  • Veleno diametras: 40 mm;
  • Maitinimo įtampa: 230 V / 50 Hz / 1 f.;
  • variklio galingumas: -
  • variklio tipas: programuojama pavaros sistema ir DC variklis;
  • Stendo svoris: 141 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 832 x 1346 x 1816 mm.

Ratų balansavimo bei diagnostikos stendas HUNTER Road Force Elite

Vaizdo įrašas:
Modelis: Road Force Elite
Lengviesiems automobiliams

Ratų balansavimo ir diagnostikos stendas Hunter Road Force® Elite su pneumatiniu rato užspaudimu

Techniniai balansavimo stendo privalumai:

  • Vision system – automatinis rato parametrų nuskaitymas lazeriu (diametras, plotis, atstumas);

  • Automatinis balansavimo programos pasirinkimas – priklausomai nuo ratlankio tipo automatiškai nustatomas svarelių tipas (klijuojami ar kalami) taip pat svarelių tvirtinimo vieta;
  • Automatinis ratlankio stipinų skaičiaus ir vietos nustatymas;
  • Automatinis ratlankio profilio nustatymas – atvaizdavimas 3D aplinkoje;
  • Integruota rato pripūtimo stotelė – reikalinga pripūsti padangą iki nominalaus slėgio, kad Road Force Measurement® matavimas būtų tikslus. Slėgį galima reguliuoti pagal padangos charakteristikas;
  • Road Force® Roller – apkrovos volas spaudžia padangą lygiagrečiai riedėjimo paviršiumi ir sukuria statmeną apkrovą, taip nuskaitoma „Road Force Measurement®“ sistemai reikalinga informacija. Maksimali padangai sukuriama apkrova - 567 kg. Apkrovos volas neperkraus padangos todėl, kad sukurta jėga pasiskirsto per padangos diametrą ir standumą. Matuojama padangos struktūra, nustatoma kiečiausia padangos vieta, nustatoma padangos traukimo trajektorija. Galimybė defektuoti naujas nekokybiškas padangas.

  • Forcematching® – Standžiausios padangos vietos ir žemiausios ratlankio vietos suderinimo metodas. Rato vibracija sumažinama iki minimumo.

  • StraightTrak® – Ši funkcija matuoja padangos šonines traukimo jėgas. Ir pateikia ratų išdėstymo ant automobilio schemą, kiekvieno rato (palyginti su kitais ratais) atžvilgiu. Šoninės traukimo jėgos gali būti sumažintos arba pašalintos, kad važiuojanti transporto priemonė nebūtų traukiama į kurią nors pusę.
  • Enhanced SmartWeight® – balansavimo technologija matuoja dinamines ir statines besisukančio rato jėgas. Apskaičiuoja reikalingą korekcijos svorį, šių jėgų sumažinimui. Taip taupomi svareliai (iki 35% mažiau), laikas, sumažinamas tikrinimo sukimų skaičius, taupomas serviso laikas ir pinigai.

  • Unmatched speed! – „Road Force®“ testą ir balansavimo procedūrą atliksite greičiau nei su bet kuriomis kitomis tradicinėmis staklėmis. Nuo grindų iki grindų – per 1 min. 10 s.
  • Automatic CenteringCheck® – Kiekvieno sukimo metu ratas tikrinamas optiniu būdu. Jei staklės aptinka centravimo netikslumų, rekomenduoja operatoriui atlikti centravimo patikrinimą. Lyginami dviejų sukimų centravimo duomenys.

  • Road Force® Printouts – galimybė atspausdinti balansavimo/testavimo rezultatus arba įrašyti juos į PDF dokumentą USB atmintinėje.
  • e-Cal™ – elektroninio kalibravimo technologija – stende sumontuoti 4 aukštos klasės ir tikslumo pjezojutikliai, kurių dėka stendo kompiuteris nustatytais laiko intervalais (kai nebalansuojami ratai) atlieka elektroninį jutiklių kalibravimą.

  • Servo Stop Drive Control – ratas prasukamas ir sustabdomas automatiškai viršutiniame arba apatiniame svarelių tvirtinimo taške. Paspartinamas balansavimo procesas.
  • Pagalbinės 3D vizualizacijos – itin aiški ir suprantama stendo valdymo aplinka. Stendas valdomas lietimui jautriu ekranu.

  • BDC laser – lazeris tiksliam apačioje (6val.) klijuojamų svarelių vietos nustatymui.

  • BullsEye® kūgiai – aukšto tikslumo ir kokybės, rato centravimo kūgių rinkinys. Rinkinį sudaro 10vnt. kūgių.

  • SpeedClamp® – Greitas pneumatinis rato užspaudimas.

  • Video mokymai – stendo kompiuteryje įrašyta mokomoji vaizdinė medžiaga, kuri padeda operatoriui geriau suprasti stendo funkcijas ir darbo principus.

Techniniai ratų balansavimo stendo parametrai:

  • El. tinklo įtampa: 196-253V,10 amp,50/60 Hz,1 ph;
  • Reikalingas oro sistemos slėgis: 7-12 bar;
  • Prispaudimo jėga: kintanti iki 567 kg;
  • Radialinio, šoninio traukimo tikslumas: 0.051 mm;
  • Ratlankio plotis: 38mm - 521mm (1.5″ - 20.5″);
  • Ratlankio diametras: 254mm - 762mm (10″ - 30″);
  • ALU ratl. diametras: 356mm - 1016mm (14″ - 40″);
  • Maksimalus padangos diametras: 1016mm (40″);
  • Maksimalus padangos plotis: 508mm (20″);
  • Maksimalus ratlankio su padanga svoris: 79 kg;
  • Balansavimo tikslumas: ± 0.28 g;
  • Pozicionavimo tikslumas: 512 padėčių, ± 0.35°;
  • Balansavimo greitis: 300 rpm;
  • Variklis: Programiškai valdoma DC variklio sistema;
  • Balansavimo veleno diametras: 40mm;
  • Stendo svoris: 343 kg.

Homologizuotas ratų balansavimo stendas Road Force Elite VAS 6230BE

Vaizdo įrašas:
Modelis: Road Force Elite VAS 6230BE
Lengviesiems automobiliams

Visiškai automatizuotas automobilių ratų balansavimo ir diagnostikos stendas HUNTER Road Force Elite VAS 6230BE su pneumatiniu rato užspaudimu

 

Balansavimo stendas homologizuotas VAG automobilių grupei („Volkswagen“, „Audi“, „SEAT“, „Škoda“, „Bentley“, „Bugatti“, „Lamborghini“ ir „Porsche“)

 

Išskirtinės balansavimo stendo savybės:

- Vision system – automatizuotas visų rato parametrų nuskaitymas;

- Automatinis rato duomenų nuskaitymas lazeriu (rato diametras, plotis, atstumas);

- Automatinis balansavimo programos pasirinkimas – priklausomai nuo ratlankio tipo automatiškai nustatomas svarelių tipas (klijuojami ar kalami) taip pat svarelių dislokacijos vieta;

- Automatinis ratlankio mušimo matavimas ir automatinė optimizacijos (ratlankis <-> padanga) programa;

- Automatinis ratlankio stipinų skaičiaus ir vietos nustatymas;

- Automatinis ratlankio profilio nustatymas ir atvaizdavimas 3D aplinkoje;

- Automatinis padangos pripūtimas iki nominalaus slėgio;

- RFT – diagnostinis apkrovos velenas – padanga balansavimo metu yra apkraunama 560 kg jėga – tokiu būdu yra eliminuojami montavimo netikslumai (padangos kraštas idealiai priglaudžiamas prie ratlankio krašto), matuojama padangos strūkturą, nustatoma traukimo trajektorija , atliekamas idealus balansavimas. Galimybė defektuoti brokuotas padangas;

- Unmatched speed – unikaliai greitas balansavimo ir diagnostikos procesas. Abu šie procesai atliekami vienu metu;

- SmartWeight Enhaced ® - patentuota ir unikali ratų balansavimo technologija įvertinanti atskirai dinaminį ir statinį rato disbalansą. Tokiu būdu yra tiksliau nustatomas rato disbalansas, o jo eliminavimui sunaudojamą iki 40 % mažiau svarelių;

- IR jutiklinis ekranas – unikalus lietimui jautrus infraraudonųjų spindulių monitorius. Infraraudonųjų spindulių (IR) jutikliniai ekranai veikia IR šviesos diodo (LED) tinklelio, kuris dengia ekrano paviršių, pagrindu. Ekrano kraštuose sumontuoti fotoelementai, kurie fiksuoja tinklelyje aptinkamus LED bangų trukdžius. Sklisdamos LED bangos kerta viena kitą tiek vertikaliai, tiek ir horizontaliai. Kuomet liečiamas ekranas, linijos trūksta liečiamose vietose. Tokiu būdu užregistruojamas prisilietimo taškas. Infraraudonųjų spindulių jutikliniai ekranai reaguoja į praktiškai bet kokį prisilietimą, ar tai būtų pirštas, pirštinė, stilius ar šviesplunksnė ir kt.;

- e-Cal™ auto kalibracijos technologija – Dėl sumontuotų 4-ių aukštos klasės ir tikslumo piezojutiklių – daugiau nereikia kalibruoti staklių, jos tai atliks automatiškai;

- ServoDrive – Automatinis rato nustatymas ties disbalanso vieta panaudojant galingą nuolatinės srovės elektros variklį;

- BDC lazeris – tiksliam klijuojamų svarelių vietos nustatymui;

- 3D gyva grafika – Itin aiški ir supranta valdymo aplinka;

- CenteringCheck® - Unikali programa patikrinanti ar ratas yra teisingas užcentruotas. Eliminuojama operatoriaus klaida užtvirtinant ratus;

- Auto Mode Selection – Automatinis balansavimo programos parinkimas kiekvienam ratui;

- BullsEye® kūgiai – Itin tikslių ir kokybiškų rato centravimo kūgių rinkinys (Rinkinį sudaro 4 vnt. VAG patvirtintų);

- Spausdintuvas – galimybė (sapusdintuvą įsigyjant atskirai) atspausdinti balansavimo rezultatus arba įrašyti juos į .pdf dokumentą USB atmintinėje;

- VIDEO mokymai – integruoti į balansavimo stakles;

- SPEEDCLAMP – greitas pneumatinis užspaudimas.

 

Techniniai stendo parametrai:

- Balansuojamų ratlankių plotis nuo 1,5″ iki 20,5″;

- Balansuojamų ratlankių diametras nuo 10″ iki 40″;

- Maksimalus rato diametras – 1016 mm;

- Maksimalus rato svoris – 79 kg;

- Balansavimo tikslumas  +/- 0,28 g ;

- Disbalanso kampo nustatymo tikslumas  +/- 0,35°;

- Balansavimo greitis – 300 aps/min;

- Balansavimo staklių svoris – nuo 327kg iki 421kg (priklausomai nuo komplektacijos).

 

Balansavimo stendo komplektacija:

- BullsEye centravimo kūgiai;

- Svarelių nuėmimo replės;

- Užveržimo rankena;

- Prispaudimo gaubtas užveržimo rankenai;

- Prispaudimo žiedas užveržimo rankenai.

 

Galimi priedai:

- Tikslaus kalamų svareliu pozicionavimo 12 valandos padėtyje lazerinis priedas Hammer Head;

- Hunter ratų kėliklis 20-3101-1 skirtas RFT ir SmartWeight Touch ratų balansavimo stendams;

- Hunter lentynėlė 20-2714-1, tvirtinama ant ratų balansavimo stendo, skirta spausdintuvui;

- Originalus itin greitas spalvotas rašalinis spausdintuvas 20-2714-1, jungiamas prie staklių per USB jungtį.

Tikslaus svarelių pozicionavimo įtaisas HammerHead

Modelis: HammerHead
Lengviesiems automobiliams

Tikslaus svarelių pozicionavimo įtaisas HUNTER HammerHead

Savybės:

-    Viršutinių lazerių laiklio stovas;
-    Plataus švieso pluošto lazeriai – 2 vnt.;
-    Lokalaus pašvietimo liuminescencinė lempa.