Nurodytos kainos yra kataloginės. Norėdami gauti didmeninį pasiūlymą nedvejokite kreiptis!

Hunter TCX59 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX59-2-1-U
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX59 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Optimized bead press system – Vienos rankos prispaudimo sistema su integruotu smūginiu pripūtimo infliatoriumi ir dideliu oro rezervuaru. Padidintas oro sistemos pralaidumas greitesniam darbui. Tai palengvina sunkiai montuojamų padangų numontavimą ir užmontavimą.
  • FastBlast™ Inflation System – Sistema sukurta palengvinti komercinio transporto ir visureigių ratų aptarnavimą, nauja viršutinė pripūtimo sistema yra optimizuota taip, kad „užšautų“ net ir sunkiausias padangas. Oro rezervuaras (24,6 l) yra didesnis, nei nešiojami smūginio pripūtimo infliatoriai.
  • Locking lower arm – fiksuojama apatinė prispaudimo sistemos ranka, palengvina sunkių ir sudėtingai montuojamų padangų montavimą, taip pat derinimo procesą padanga – ratlankis.
  • Swing-arm column – į šoną pasukama montavimo kolona. 30 % Mažesnis staklių užimamas darbo zonos plotas dirbtuvėse, lyginant modelius su atverčiama kolona. Vienu mygtuko paspaudimu fiksuojama montavimo galvutės padėtis pagal ratlankio plotį ir diametrą. Nereikia kaskart atlikti fiksavimo to paties dydžio ratlankiams.
  • Leverless tool head – Bemontiruotis padangos borto numontavimas. Sistema įjungiama vienu jungikliu, montavimo galvutės forma ir montavimo procesas panašūs į tradicinius. Mažesni padangos įtempimai montavimo metu. Geresnė padangos ir ratlankio apsauga nuo pažeidimų.
  • PowerOut™ – Galingiausia rinkoje, pneumatinė padangos borto atspaudimo sistema, valdoma ant rankenos esančiais jungikliais.
  • Išskirtinis ratlankio fiksavimas – Vienu metu reguliuojami visi griebtuvai, didelių ratlankių fiksavimui. Diametro dydžio žymėjimai ant stalo greitam ir tiksliam ratlankio fiksavimui. Standartiniai adapteriai išplečia fiksavimo ribas. Lengvai valomas, poliruotas stalo paviršius.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių (7 – 17 aps/min) pirmyn ir vieno greičio (7 aps/min) atgal, 220V variklis, turintis didelį sukimo momentą, užtikrina, kad galios nepritrūks net sunkiausiomis sąlygomis.
  • Tubless inflation – smūginis pripūtimas per stalo griebtuvus.

Komplektacija:

  • FastBlast™ sistema.
  • Bemontiruotė galvutė.
  • Montavimo pasta 3,5 kg.
  • Pastos teptukas.
  • Ratlankio prispaudimo kūgis.
  • Griebtuvų apsaugos.
  • Apsauginiai akiniai.
  • Borto atspaudėjo apsaugos.
  • Montiruotės apsaugos.
  • Plastikinis gremžtukas.
  • Bemontiruotės galvutės apsaugos.
  • Ratlankio krašto apsauga.
  • Ventilio įtraukėjas.
  • Ventilio atsuktuvas.
  • Montiruotė.

Techninės charakteristikos:

  • Išorinis fiksavimas: 10 – 26″;
  • Vidinis fiksavimas: 12 – 28″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 14″;
  • Maksimalus rato diametras: 45″ (1143 mm);
  • Padangos borto atspaudėjo plotis: 432 mm;
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: 7 – 17 aps/min;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 506 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1473 x 1397 x 2082 mm.

Hunter TCX58 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX58-2-1-U
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX58 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Optimized bead press system – Vienos rankos prispaudimo sistema su integruotu smūginiu pripūtimo infliatoriumi ir dideliu oro rezervuaru. Padidintas oro sistemos pralaidumas greitesniam darbui. Tai palengvina sunkiai montuojamų padangų numontavimą ir užmontavimą.
  • FastBlast™ Inflation System – Sistema sukurta palengvinti komercinio transporto ir visureigių ratų aptarnavimą, nauja viršutinė pripūtimo sistema yra optimizuota taip, kad „užšautų“ net ir sunkiausias padangas. Oro rezervuaras (24,6 l) yra didesnis, nei nešiojami smūginio pripūtimo infliatoriai.
  • Locking lower arm – fiksuojama apatinė prispaudimo sistemos ranka, palengvina sunkių ir sudėtingai montuojamų padangų montavimą, taip pat derinimo procesą padanga – ratlankis.
  • Swing-arm column – į šoną pasukama montavimo kolona. 30 % Mažesnis staklių užimamas darbo zonos plotas dirbtuvėse, lyginant modelius su atverčiama kolona. Vienu mygtuko paspaudimu fiksuojama montavimo galvutės padėtis pagal ratlankio plotį ir diametrą. Nereikia kaskart atlikti fiksavimo to paties dydžio ratlankiams.
  • Traditional tool head – Standartinė, polimerinė arba plieninė montavimo galvutė su polimerinėmis apsaugomis.
  • PowerOut™ – Galingiausia rinkoje, pneumatinė padangos borto atspaudimo sistema, valdoma ant rankenos esančiais jungikliais.
  • Išskirtinis ratlankio fiksavimas – Vienu metu reguliuojami visi griebtuvai, didelių ratlankių fiksavimui. Diametro dydžio žymėjimai ant stalo greitam ir tiksliam ratlankio fiksavimui. Standartiniai adapteriai išplečia fiksavimo ribas. Lengvai valomas, poliruotas stalo paviršius.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių (7 – 17 aps/min) pirmyn ir vieno greičio (7 aps/min) atgal, 220V variklis, turintis didelį sukimo momentą, užtikrina, kad galios nepritrūks net sunkiausiomis sąlygomis.
  • Tubless inflation – smūginis pripūtimas per stalo griebtuvus.

Komplektacija:

  • FastBlast™ sistema.
  • Standartinė galvutė.
  • Montavimo pasta 3,5 kg.
  • Pastos teptukas.
  • Ratlankio prispaudimo kūgis.
  • Griebtuvų apsaugos.
  • Apsauginiai akiniai.
  • Borto atspaudėjo apsaugos.
  • Montiruotės apsaugos.
  • Plastikinis gremžtukas.
  • Standartinės galvutės apsaugos.
  • Ratlankio krašto apsauga.
  • Ventilio įtraukėjas.
  • Ventilio atsuktuvas.
  • Montiruotė.

Techninės charakteristikos:

  • Išorinis fiksavimas: 10 – 26″;
  • Vidinis fiksavimas: 12 – 28″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 14″;
  • Maksimalus rato diametras: 45″ (1143 mm);
  • Padangos borto atspaudėjo plotis: 432 mm;
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: 7 – 17 aps/min;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 506 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 1473 x 1397 x 2082 mm.

Ratų montavimo staklės Hunter TCX57

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX57-2-1-U
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX57 ratų montavimo staklės su BPS sistema.

Techniniai montavimo staklių privalumai:

  • Bead Press System – „BPS“ sistema pagreitina ir palengvina rato fiksavimą, tepimą, sunkiai montuojamų padangų numontavimą ir užmontavimą.
  • Swing-arm column – į šoną pasukama montavimo kolona. 30 % Mažesnis staklių užimamas darbo zonos plotas dirbtuvėse, lyginant modelius su atverčiama kolona. Vienu mygtuko paspaudimu fiksuojama montavimo galvutės padėtis pagal ratlankio plotį ir diametrą. Nereikia kaskart atlikti fiksavimo to paties dydžio ratlankiams.
  • Leverless tool head – Bemontiruotis padangos borto numontavimas. Sistema įjungiama vienu jungikliu, montavimo galvutės forma ir montavimo procesas panašūs į tradicinius. Mažesni padangos įtempimai montavimo metu. Geresnė padangos ir ratlankio apsauga nuo pažeidimų.
  • PowerOut™ – Galingiausia rinkoje, pneumatinė padangos borto atspaudimo sistema, valdoma ant rankenos esančiais jungikliais.
  • Išskirtinis ratlankio fiksavimas – Vienu metu reguliuojami visi griebtuvai, didelių ratlankių fiksavimui. Diametro dydžio žymėjimai ant stalo greitam ir tiksliam ratlankio fiksavimui. Standartiniai adapteriai išplečia fiksavimo ribas. Lengvai valomas, poliruotas stalo paviršius.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių (7 – 17 aps/min) pirmyn ir vieno greičio (7 aps/min) atgal, 220V variklis, turintis didelį sukimo momentą, užtikrina, kad galios nepritrūks net sunkiausiomis sąlygomis.

Techninės montavimo staklių charakteristikos:

  • Variklis – 230V, 50Hz, 1ph;
  • Išorinis fiksavimas: 10 – 26″
  • Vidinis fiksavimas:  12 – 28″
  • Su standartiniais antgaliais: 6 – 30″;
  • Maksimalus padangos diametras – 1100 mm (43,3″);
  • Maksimalus ratlankio plotis – 14,5″;
  • Borto atspaudimo lėkštės eiga – 432 mm;
  • Stalo sukimosi greičiai: Pirmyn – 7/17 aps/min; atgal – 7 aps/min;
  • Triukšmo lygis - <70dB(A);
  • Oro sistemos slėgis 8 – 10 bar;
  • Staklių svoris – 479 kg;

Mokomasis montavimo staklių vaizdo įrašas:

Ratų montavimo staklės Hunter TCX56

Modelis: TCX56-2-1-U
Lengviesiems automobiliams

Ratų montavimo staklės Hunter TCX56 su BPS sistema

Techniniai montavimo staklių privalumai:

  • Bead Press System – „BPS“ sistema pagreitina ir palengvina rato fiksavimą, tepimą, sunkiai montuojamų padangų numontavimą ir užmontavimą.
  • Swing-arm column – į šoną pasukama montavimo kolona. 30 % Mažesnis staklių užimamas darbo zonos plotas dirbtuvėse, lyginant modelius su atverčiama kolona. Vienu mygtuko paspaudimu fiksuojama montavimo galvutės padėtis pagal ratlankio plotį ir diametrą. Nereikia kaskart atlikti fiksavimo to paties dydžio ratlankiams.
  • PowerOut™ – Galingiausia rinkoje, pneumatinė padangos borto atspaudimo sistema, valdoma ant rankenos esančiais jungikliais.
  • Išskirtinis ratlankio fiksavimas – Vienu metu reguliuojami visi griebtuvai, didelių ratlankių fiksavimui. Diametro dydžio žymėjimai ant stalo greitam ir tiksliam ratlankio fiksavimui. Standartiniai adapteriai išplečia fiksavimo ribas. Lengvai valomas, poliruotas stalo paviršius.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių (7 – 17 aps/min) pirmyn ir vieno greičio (7 aps/min) atgal, 220V variklis, turintis didelį sukimo momentą, užtikrina, kad galios nepritrūks net sunkiausiomis sąlygomis.

Techninės montavimo staklių charakteristikos:

  • Variklis – 230V, 50Hz, 1ph;
  • Išorinis fiksavimas: 10 – 26″
  • Vidinis fiksavimas:  12 – 28″
  • Su standartiniais antgaliais: 6 – 30″;
  • Maksimalus padangos diametras – 1100 mm (43,3″);
  • Maksimalus ratlankio plotis – 14,5″;
  • Borto atspaudimo lėkštės eiga – 432 mm;
  • Stalo sukimosi greičiai: Pirmyn – 7/17 aps/min; atgal – 7 aps/min;
  • Triukšmo lygis - <70dB(A);
  • Oro sistemos slėgis 8 – 10 bar;
  • Staklių svoris – 479 kg;

Ratų montavimo staklės Hunter TCX55

Modelis: TCX55-21U
Lengviesiems automobiliams

Ratų montavimo staklės Hunter TCX55

Techniniai ratų montavimo staklių privalumai:

  • Swing-arm column – į šoną pasukama montavimo kolona. 30 % Mažesnis staklių užimamas darbo zonos plotas dirbtuvėse, lyginant modelius su atverčiama kolona. Vienu mygtuko paspaudimu fiksuojama montavimo galvutės   padėtis pagal ratlankio plotį ir diametrą. Nereikia kaskart atlikti fiksavimo to paties dydžio ratlankiams.
  • Išskirtinis ratlankio fiksavimas – Vienu metu reguliuojami visi griebtuvai, didelių ratlankių fiksavimui. Diametro dydžio žymėjimai ant stalo greitam ir tiksliam ratlankio fiksavimui. Standartiniai adapteriai išplečia fiksavimo   ribas. Lengvai valomas, poliruotas stalo paviršius.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių (7 – 17 aps/min) pirmyn ir vieno greičio (7 aps/min) atgal, 220V variklis, turintis didelį sukimo momentą, užtikrina, kad galios nepritrūks net sunkiausiomis sąlygomis.

Techninės ratų montavimo staklių charakteristikos:

  • Variklis – 230V, 50Hz, 1ph;
  • Rato fiksavimas:
    Išorinis: 12 – 24″;
    Vidinis: 14 – 27″;
  • Su papildomais antgaliais: 6 - 30″;
  • Maks. padangos diametras – 1100 mm;
  • Maks. ratlankio plotis – 14,5″;
  • Borto atspaudimo lėkštės eiga – 432 mm;
  • Stalo sukimosi greičiai – 7 - 16 aps/min;
  • Triukšmo lygis – <70dB(A);
  • Oro sistemos slėgis 8 – 10 bar;
  • Staklių svoris – 479 kg.

Standartinė ratų montavimo staklių komplektacija:

  • Oro pripūtimo žarna ir manometras;
  • Padangos montiruotė;
  • Padangos montiruotės plastikinė apsauga;
  • Montavimo galvutės apsaugos;
  • Polimerinės apsaugos griebtuvams;
  • Montavimo pasta ir teptukas;

Ratų montavimo staklės Hunter TCX54

Modelis: TCX54-21U
Lengviesiems automobiliams

Ratų montavimo staklės Hunter TCX54

Techniniai ratų montavimo staklių privalumai:

  •  Pneumatiškai valdoma, atlenkiama atgal montavimo kolona;
  • Savaime išsicentruojanti keturių stalo griebtuvų sistema;
  • Du griebtuvų fiksavimo pneumatiniai cilindrai;
  • Dvikryptis montavimo stalo sukimo mechanizmas;
  • Sistemos oro slėgio reguliatorius su kondensato filtru ir tepimo talpa.

Techninės ratų montavimo staklių charakteristikos:

  •  Variklis – 230V, 50Hz, 1ph;
  • Rato fiksavimas:
    Išorinis: 12 – 24″;
    Vidinis: 14 – 27″;
  • Maks. padangos diametras – 1100 mm;
  • Maks. ratlankio plotis – 14″;
  • Borto atspaudimo lėkštės eiga – 390 mm;
  • Stalo sukimosi greičiai – 7 - 16 aps/min;
  • Triukšmo lygis – <70dB(A);
  • Oro sistemos slėgis 8 – 10 bar;
  • Staklių svoris – 275 kg.

Standartinė ratų montavimo staklių komplektacija:

  • Oro pripūtimo žarna ir manometras;
  • Padangos montiruotė;
  • Montavimo galvutės apsaugos;
  • Polimerinės apsaugos griebtuvams;

Ratų montavimo staklės Hunter TCX52

Modelis: TCX52-215
Lengviesiems automobiliams

Ratų montavimo staklės Hunter TCX52

Techniniai ratų montavimo staklių privalumai:

  •  Pneumatiškai valdoma, atlenkiama atgal montavimo kolona;
  • Savaime išsicentruojanti keturių stalo griebtuvų sistema;
  • Du griebtuvų fiksavimo pneumatiniai cilindrai;
  • Dvikryptis montavimo stalo sukimo mechanizmas;
  • Sistemos oro slėgio reguliatorius su kondensato filtru ir tepimo talpa.

Techninės ratų montavimo staklių charakteristikos:

  • Variklis – 230V, 50Hz, 1ph;
  • Rato fiksavimas:
    Išorinis: 11 – 22″;
    Vidinis: 13 – 25″;
  • Maks. padangos diametras – 1000 mm;
  • Maks. ratlankio plotis – 12,5″;
  • Borto atspaudimo lėkštės eiga – 320 mm;
  • Stalo sukimosi greitis – 8,5 aps/min;
  • Triukšmo lygis – <70dB(A);
  • Oro sistemos slėgis 8 – 10 bar;
  • Staklių svoris – 224 kg.

Standartinė ratų montavimo staklių komplektacija:

  • Oro pripūtimo žarna ir manometras;
  • Padangos montiruotė;
  • Montavimo galvutės apsaugos;
  • Polimerinės apsaugos griebtuvams;
  • Montavimo pasta ir teptukas.

Ratų montavimo staklės Hunter TCX45

Modelis: TCX45-2-1-5
Lengviesiems automobiliams

Ratų montavimo staklės Hunter TCX45 

Techniniai ratų montavimo staklių privalumai:

  •  Mechaniškai reguliuojama, pasukama montavimo kolona;
  • Savaime išsicentruojanti keturių stalo griebtuvų sistema;
  • Du griebtuvų fiksavimo pneumatiniai cilindrai;
  • Dvikryptis montavimo stalo sukimo mechanizmas;
  • Sistemos oro slėgio reguliatorius su kondensato filtru ir tepimo talpa.

Techninės ratų montavimo staklių charakteristikos:

  • Variklis – 230V, 50Hz, 1ph;
  • Rato fiksavimas:
    Išorinis: 11 – 22″;
    Vidinis: 13 – 25″;
  • Maks. padangos diametras – 980 mm;
  • Maks. ratlankio plotis – 12″;
  • Borto atspaudimo lėkštės eiga – 320 mm;
  • Stalo sukimosi greitis – 8,5 aps/min;
  • Triukšmo lygis – 70dB;
  • Oro sistemos slėgis 8 – 10 bar;
  • Staklių svoris – 208 kg.

Standartinė ratų montavimo staklių komplektacija:

  • Oro pripūtimo žarna ir manometras;
  • Padangos montiruotė;
  • Montavimo galvutės apsaugos;
  • Polimerinės apsaugos griebtuvams.

Hunter Revolution™ automatinės padangų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCRHE-435
Lengviesiems automobiliams

Hunter Revolution™ automatinės padangų montavimo staklės

Aprašymas:

  • WalkAway™ funkcijos galimybės:
  1. 80 sek. trukmės automatinė padangos borto atspaudimo ir numontavimo operacija.
  2. Kartu balansuojant ratus su Hunter balansavimo staklėmis, galima sutaupyti virš 25% darbo laiko, lyginant su standartiniu staklių komplektu.
  3. Iki 57% mažiau laiko padangos permontavimui.
  4. TCRH modelis leidžia operatoriui nebūti prie staklių padangos borto atspaudimo ir numontavimo metu. Tai galima daryti su vienodų 2-4 padangų rinkiniais.
  5. Būsenos indikatoriaus lemputė dega žaliai, kai staklės veikia, mirksi žaliai – kai sustoja, arba dega raudonai, kai reikia operatoriaus.
  6. Operatoriaus atsakomybės, naudojant WalkAway™ borto atspaudimą ir padangos numontavimą:
  7. Uždėti/nuimti ratą ant/nuo staklių keltuvo;
  8. Nustatyti TPMS padėtį ir paleisti WalkAway;
  9. Nuimti numontuotą padangą.

  • Automatika viską supaprastina:
  1. Ta pati procedūra visoms padangoms ir ratlankiams.
  2. Operatoriaus patirtis daugiau nebėra reikšmingas faktorius.

  • „Leverless“ montavimo galvutė – montavimo kablys automatiškai įlenda, užkabina ir pakelia padangos bortą. Nėra rizikos, kad kablys sužeis operatorių ar sugadins ratlankį. Montavimo kablys visada išvengs TPMS daviklio – nėra pavojaus jo sugadinti. Montavimo galvutės forma suprojektuota taip, kad atitiktų saugaus montavimo reikalavimus visų tipų ratlankiams, įskaitant: chromuotus, iškeltais stipinais, ir kitų unikalių formų ratlankius;
  • Operacijos valdomos „Go“ pedalu – paspaudimu patvirtinama norima operacija, laikant nuspaudus – vykdoma operacija;
  • Borto nuspaudimo diskai – tinka visų tipų padangoms, nuspaudžia, net sudėtingiausiai nuspaudžiamus padangų bortus nuo ratlankio. Nėra TPMS pažeidimo ar ratlankio pažeidimo rizikos;
  • Automatinė TPMS apsauga – operatoriui nustačius ratlankio skersmenį ir TPMS daviklio poziciją, Revolution™ stebi ir seka daviklio padėtį numontavimo/užmontavimo metu, taip išvengiama daviklio pažeidimų;
  • Rato keltuvas – Integruotas staklių korpuse, kad neužimtų papildomo ploto ant grindų, keldamas ratą, jį automatiškai pastato į reikiamą poziciją;
  • Prispaudimo „rankos“ – sumontuosite praktiškai bet kokias padangas su pagalbiniu prispaudimo mechanizmu. Rankas galima naudoti tik tada kai reikia, arba galima nustatyti, kad būtų naudojamos pastoviai. Rankų pozicija nustatoma automatiškai pagal ratlankio diametrą. Kad išvengti padangos praslydimo rankų darbinis judesys visada laikrodžio rodyklės kryptimi;
  • Greitas pripūtimas – pripūtimo stotelė automatiškai pripildo padangą iki nustatyto slėgio. 33% greitesnė pripūtimo sistema, nei kojiniu pedalu valdomos sistemos. Smūginio pripūtimo sistema nukreipia didelį momentinį oro srautą į padangos visų, padangos borto „užšovimui“ ant ratlankio;
  • Universalus „Center-Clamp“ ratlankio fiksavimas – galingas hidraulinis fiksavimo mechanizmas saugiai ir tvirtai laiko ratlankį. Centrinio fiksatoriaus konstrukcija apsaugo ratlankį nuo sugadinimo. Trys skirtingi fiksavimo kūgiai tinka visiems ratlankių tipams;
  • Galinga ir precizinė hidraulinė sistema – hidraulinis staklių valdymas yra ilgaamžiškas sprendimas, panašiai kaip ir pramoninėje įrangoje. Tai yra galia ir valdymo tikslumas, kiekvienas montavimo įrankis, gali judėti greitai arba lėtai ir labai tiksliai, taip pat tiksliai išlaikyti nustatytą poziciją;
  • Animacijos ir vaizdo įrašai – mokomieji vaizdo įrašai, operatoriaus mokymuisi, specialių procedūrų vaizdo įrašai, montavimo metu rodomi staklių monitoriuje, arba pasirenkami iš duomenų bazės;
  • Lietimui jautraus ekrano vartotojo sąsaja – ekrane rodomas dabartinis operatoriaus žingsnis ir stebima montavimo eiga. Dažniausiai montavimo metu tiesioginis kontaktas su ekranu nėra reikalingas. Esant poreikiui, ekrane galima išskleisti meniu su montavimui reikalinga operacijų seka;
  • HunterNet® prijungimas – naujos kartos Revolution™ staklės gali būti prijungtos prie HunterNet® tinklo su laidine interneto jungtimi.  HunterNet® paskyroje galima matyti staklių naudojimo duomenų ataskaitas, iš sukauptų duomenų kurti tendencijų ataskaitas, saugoti individualius montavimų duomenis, įskaitant nuotraukas prieš ir po;
  • Visiškai automatinis režimas padidina saugumą:
  1. Darbo zonos saugumas – Operatorius stovi šalia ir leidžia staklėms atlikti darbą;
  2. „Leverless“ saugumas – nenaudojamos montavimo svirtys, kurios gali sužeisti operatorių;
  3. Jėgų ir fiksavimo saugumas – operatoriaus rankos nesiliečia prie rato montavimo metu, nėra sužnybimo taškų, nėra praslydimo pavojaus;
  4. Rato keltuvo saugumas – nereikia kelti sunkių ratų, apsaugoma operatoriaus nugara;
  5. TPMS saugumas – nuolat stebi TPMS padėtį, neleis montuoti padangos, kai TPMS stovi nesaugioje vietoje;
  6. Padangos ir ratlankio saugumas – automatinė procedūra apsaugo ratlankį ir padangą, visi kontaktiniai taškai su ratlankiu yra plastikiniai;
  7. Pripūtimo saugumas – pripūtimo stotelės algoritmas slėgį nustato automatiškai, nereikia laikyti „Go“ pedalo, pripūtimo valdikliai leidžia operatoriui nebūti prie staklių pripūtimo metu;
  • Visiškai automatinis režimas pašalina patirties trūkumą:
  1. „Revolution™“ gali pakelti jūsų padangų montavimo komandą su skirtinga patirtimi į ekspertų montuotojų komandą.
  2. Montuojant padangas su standartinėmis staklėmis yra 17 kritinių operatoriaus klaidų tikimybė.
  3. Montuojant su „Revolution™“ - tik 4 klaidų tikimybė.
  • Visiškai automatinis režimas taupo laiką:
  1. Padangų keitimas yra nuoseklus kasdienis darbas, o ne pavienių padangų permontavimas, todėl Revolution™, vertinant per laiko vienetą, padanga po padangos, gerokai lenkia standartines ratų montavimo stakles;
  2. Su Revolution™ praktiškai visų padangų montavimas trunka tiek pat laiko – vidutiniškai apie 2:01 minutės;
  3. Su standartinėmis staklėmis, laikantis OEM reikalavimų – vidutiniškai 2:22 minutės;
  4. Nestandartinių sudėtingai montuojamų padangų montavimas – vidutiniškai 4:01 minutės;
  • Visiškai automatinis režimas supaprastina mokymus:
  1. Operatoriui nebereikia žinoti skirtingų montavimo technikų – su Revolution™ tokia pati operacija visų tipų ratams;
  2. Sena montavimo technika „paspausti čia – pakelti ten“, išmokta darant klaidas ir gadinant stakles, padangas ir ratlankius – čia nebetaikoma;
  3. Trys būdai mokytis prie Revolution™ staklių:
  1. Žingsnis po žingsnio per operacijas: detalios animacijos kiekviename žingsnyje, viso 13 unikalių animacijų, pažengusiems operatoriams, galima praleisti.
  2. Vaizdo įrašų duomenų bazė: bazinės operacijos, išsamios operacijos, specialios procedūros, priedai.
  3. Vaizdo kameros įrašai: identifikuoti klaidingą operaciją, įvertinti teisingą darbą, apsaugoti jūsų investiciją.
  • Sumažinkite, dėl nekokybiško darbo, grįžtančių klientų kiekį:
  1. Derinimo padanga-ratlankis procesas - naudojant „Road Force® Elite“ balansavimo stendą ir „Revolution ™“ montavimo stakles greitai ir lengvai pašalinsite ratų vibracijos problemas. Vien su balansavimo stendu to padaryti nepavyks.
  2. „Revolution“ borto spaudimo diskai palengvina padangos prasukimą ant ratlankio, suderinant padangos kiečiausią tašką su žemiausiu ratlankio tašku.
  3. Padangos borto „masažas“ - Revolution™ turi padangos borto „masažo“ funkciją, valdomą WalkAway™. „Masažuojant“ padangos bortus, diskai sukuria apkrovos jėgą ant padangų sienelių, padėdami tinkamai įsitaisyti padangos bortams ant ratlankio ir taip sumažina vibracijos problemas. Kombinuojant šią procedūrą su „Road Force®“ padanga-ratlankis derinimo procesu, praktiškai galima pašalinti visas rato sukeliamas vibracijas.

Komplektacija:

  • Montavimo pasta;
  • Montavimo pastos teptukas;
  • Suporto kaiščio apsauga (2);
  • Ventilio išsukimo įrankis;
  • Plastikinis montavimo įrankis;
  • Ventilio įtraukėjas;
  • Vidutinis fiksatoriaus kūgis (2);
  • Mažas fiksatoriaus kūgis (2);
  • Didelis, dvipusis fiksatoriaus kūgis (2);
  • Atsarginis borto nuspaudimo diskas;
  • Apsauginiai akiniai;
  • Polimerinė montavimo galvutė (2);
  • Guminė suporto apsauga (2);
  • Reguliuojama plokštė atvirkščiai tvirtinamų ratlankių fiksavimui.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 30″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 15″;
  • Maksimalus rato diametras: 50″ (1270 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8,6 ± 1,7 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: kintamas pirmyn 0 – 15 aps/min, atgal 0 – 15 aps/min.;
  • Sukimo momentas: 1186 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 400V / 50 Hz / 3 f. / 10/6A;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 842 kg;
  • Montavimo įrankis: polimerinė bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Quick-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1981 x 1272 x 2185 mm.

 

 

Hunter Auto34R ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCA34R-E
Lengviesiems automobiliams

Hunter Auto34R ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Diametro valdymas – teleskopinis korpusas, elektrine pavara, tiksliai ir sklandžiai valdomas rato atstumas iki montavimo įrankių. Mygtuko paspaudimu reguliuojamas atstumas ratlankiams nuo 10 iki 34″. Montavimo galvutės ir diskų laikikliai su specialiomis traukėmis išlaiko optimalų įrankio kampą atstumo reguliavimo metu, bet kurio ratlankio atžvilgiu, taip sumažinant veikiančias montavimo jėgas;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos trimis jungikliais – lengviausias valdymas šioje klasėje. Trimis pedalais valdomas, pripūtimas, sukimas ir rato keltuvas;
  • Dinaminė Leverless montavimo galvutė – plona, plati montavimo galvutė sušvelnina padangos borto įtempimą montavimo metu ir yra pakankamai patvari, kad atlaikytų didžiules montavimo jėgas. Numontavimas vyksta nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas. Atminties funkcija – montavimo galvutė gražinama į tą pačią išsaugotą poziciją – taupomas laikas ir išvengiama operatoriaus klaidų;
  • Smūginis pripūtimas – naujos konstrukcijos, didelės talpos vertikalus oro rezervuaras, infliatoriaus sukuriamas didelis, momentinis oro srautas, nukreipiamas į padangos visų, palengvina didelio diametro padangų užmontavimą, valdomas pedalu.
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu. Sumontuota staklių korpuso centre, kad optimizuoti jėgą visame spindulyje, sukimo metu;
  • Quick Clamp sistema – greitas ir saugus centrinis ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo, trys kolonos aukščio pozicijos;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, jutiklis fiksuoja kai diskas jau yra po ratlankio kraštu ir jį automatiškai įspaudžia. Puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Rato keltuvas – Paprastas, saugus sunkių ratų užkėlimas ant montavimo staklių, mažai vietos užimanti konstrukcija;
  • Galingas variklis ir pavara – 0 - 14 aps/min. kintamo greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis (1175 Nm) sukimo momentas.

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Quick clamp“ fiksatorius;
  • Oro pripūtimo antgalis;
  • Alyva;
  • Apsauginiai akiniai;
  • Plastikinis montavimo įrankis;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Padangos borto laikiklis įtempimams sumažinti;
  • Montavimo galvutė;
  • Dvipusis fiksavimo kūgis;
  • Suporto apsauga (2);
  • Suporto kaiščio apsauga;
  • Suporto kaiščio prailginimas;
  • Veidrodis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 10 – 34″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 19″;
  • Maksimalus rato diametras: 65″ (1651 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 12 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: kintamas pirmyn 0 – 14 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: 1175 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f. / 6A;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 531 kg;
  • Montavimo įrankis: polimerinė bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Quick-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1651-2015 x 1494 x 2067 mm.

Hunter TCX3000 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX3000-2-1-U
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX3000 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos dviem valdymo svirtimis. Pedalais valdomas, rato fiksatorius, sukimas (priekis + šonas) ir rato keltuvas (papildoma komplektacija);
  • Unikali Tri-Tool montavimo galvutė – trijų padėčių su skirtingais įrankiais, borto nuspaudimui, numontavimui (nėra kontakto su ratlankiu), užmontavimui. Montavimas vyksta nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Center-Clamp sistema – greitas ir saugus centrinis ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Galingas variklis ir pavara – 7 - 17 aps/min. greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis sukimo momentas.

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Center clamp“ fiksatorius;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Padangos borto laikiklis;
  • Fiksavimo kūgis;
  • Apsauginis kūgis;
  • Suporto adapteris;
  • Veidrodis.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 34″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 16,5″;
  • Maksimalus rato diametras: 49″ (1250 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: pirmyn 7 – 17 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: - Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 461 kg;
  • Montavimo įrankis: trijų padėčių bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Center-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1600 x 2200 x 1900 mm.

Hunter TCX70 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX70-21U
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX70 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos trimis jungikliais. Trimis pedalais valdomas, pripūtimas, sukimas ir rato keltuvas;
  • Rato diametro nustatymas – visos rato diametro nustatymo funkcijos reguliuojamos viena svirtimi. Nustatytos reikšmės išlieka iki sekančio nustatymo;
  • Montavimo kolona – pakėlus automatiškai pasisuka į šoną, kad netrukdytų nuimti ar uždėti ratą. Automatiškai grįžta atgal, išlaikydama prieš tai nustatytus ratlankio parametrus. Mažesnis vietos poreikis, nei modeliuose su atlenkiama kolona;
  • Leverless montavimo galvutė – padangos borto numontavimas nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Quick Clamp – greitas ir saugus ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo.
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Rato atraminė plokštė – tinkama saugiai fiksuoti plačiam spektrui ratų.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių pavara 7 ir 17 aps/min. ir didesnis nei 880 Nm sukimo momentas.

Komplektacija:

  • Didelis metalinis kūgis 145 mm;
  • Standartinė kūgio apsauga 120 mm (2vnt.);
  • Mažas kūgis 58 mm;
  • Mažas kūgis 78 mm;
  • Kūgio tarpiklis;
  • Ventilio atsuktuvas;
  • Plastikinis peilis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 30″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 15″;
  • Maksimalus rato diametras: 45″ (1143 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 12 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: 7 – 17 aps/min;
  • Sukimo momentas: 880 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f. / 20A;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 450 kg;
  • Montavimo įrankis: bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Quick Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1400 x 1425 x 2135 mm.

Hunter TC39 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TC39-E
Lengviesiems automobiliams

Hunter TC39 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Leverless montavimo galvutė – padangos borto numontavimas nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Galingas variklis ir pavara – 0 - 14 aps/min. kintamo greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis (1175 Nm) sukimo momentas.
  • Smūginis pripūtimas – infliatoriaus sukuriamas didelis, momentinis oro srautas, nukreipiamas į padangos visų, palengvina užmontavimą, valdomas pedalu.
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos pirštais, ant valdymo rankenos esančiais jungikliais. Trimis pedalais valdomas, pripūtimas, sukimas ir rato keltuvas;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Center-Clamp sistema – greitas ir saugus ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo, trys kolonos aukščio pozicijos;
  • Mažesnis vietos poreikis, nei modeliuose su atlenkiama kolona;

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Quick clamp“ fiksatorius;
  • Tepimo alyva;
  • Apsauginiai akiniai;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Papildoma montavimo galvutė;
  • Dvipusis fiksavimo kūgis;
  • Suporto apsauga;
  • Suporto kaiščio apsauga;
  • Suporto kaiščio prailginimas;
  • Veidrodis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 10 – 26″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 15″;
  • Maksimalus rato diametras: 46″ (1168 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 12 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: kintamas pirmyn 0 – 14 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: 1175 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f. / 15A;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 415 kg;
  • Montavimo įrankis: polimerinė bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Center-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1448 x 1372 x 1829 mm.

Hunter TC37 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TC37-E
Lengviesiems automobiliams

Hunter TC37 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Tradicinė montavimo galvutė – padangos borto numontavimas naudojant montavimo svirtį;
  • Galingas variklis ir pavara – 0 - 14 aps/min. kintamo greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis (1175 Nm) sukimo momentas;
  • Smūginis pripūtimas – infliatoriaus sukuriamas didelis, momentinis oro srautas, nukreipiamas į padangos visų, palengvina užmontavimą, valdomas pedalu;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos pirštais, ant valdymo rankenos esančiais jungikliais. Trimis pedalais valdomas, pripūtimas, sukimas ir rato keltuvas;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Center-Clamp sistema – greitas ir saugus ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo, trys kolonos aukščio pozicijos;
  • Mažesnis vietos poreikis, nei modeliuose su atlenkiama kolona;

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Quick clamp“ fiksatorius;
  • Tepimo alyva;
  • Apsauginiai akiniai;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Papildoma montavimo galvutė;
  • Dvipusis fiksavimo kūgis;
  • Suporto apsauga;
  • Suporto kaiščio apsauga;
  • Suporto kaiščio prailginimas;
  • Padangos borto svirties apsauga;
  • Aukštos kokybės padangos borto svirtis;
  • Veidrodis;

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 10 – 26″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 15″;
  • Maksimalus rato diametras: 46″ (1168 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 12 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: kintamas pirmyn 0 – 14 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: 1175 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f. / 15A;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 415 kg;
  • Montavimo įrankis: polimerinė bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Center-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1448 x 1372 x 1829 mm.

Hunter Auto34R ratų montavimo staklės BMW AG

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCA34RBLK-E
Lengviesiems automobiliams

Hunter Auto34R ratų montavimo staklės BMW AG

Aprašymas:

  • BMW AG aprobuotos ratų montavimo staklės, skirtos oficialioms BMW automobilių atstovybių dirbtuvėms;
  • Diametro valdymas – teleskopinis korpusas, elektrine pavara, tiksliai ir sklandžiai valdomas rato atstumas iki montavimo įrankių. Mygtuko paspaudimu reguliuojamas atstumas ratlankiams nuo 10 iki 34″. Montavimo galvutės ir diskų laikikliai su specialiomis traukėmis išlaiko optimalų įrankio kampą atstumo reguliavimo metu, bet kurio ratlankio atžvilgiu, taip sumažinant veikiančias montavimo jėgas;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos trimis jungikliais – lengviausias valdymas šioje klasėje. Trimis pedalais valdomas, pripūtimas, sukimas ir rato keltuvas;
  • Dinaminė Leverless montavimo galvutė – plona, plati montavimo galvutė sušvelnina padangos borto įtempimą montavimo metu ir yra pakankamai patvari, kad atlaikytų didžiules montavimo jėgas. Numontavimas vyksta nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas. Atminties funkcija – montavimo galvutė gražinama į tą pačią išsaugotą poziciją – taupomas laikas ir išvengiama operatoriaus klaidų;
  • Smūginis pripūtimas – naujos konstrukcijos, didelės talpos vertikalus oro rezervuaras, infliatoriaus sukuriamas didelis, momentinis oro srautas, nukreipiamas į padangos visų, palengvina
  • didelio diametro padangų užmontavimą, valdomas pedalu.
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu. Sumontuota staklių korpuso centre, kad optimizuoti jėgą visame spindulyje, sukimo metu;
  • Quick Clamp sistema – greitas ir saugus centrinis ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo, trys kolonos aukščio pozicijos;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, jutiklis fiksuoja kai diskas jau yra po ratlankio kraštu ir jį automatiškai įspaudžia. Puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Rato keltuvas – Paprastas, saugus sunkių ratų užkėlimas ant montavimo staklių, mažai vietos užimanti konstrukcija;
  • Galingas variklis ir pavara – 0 - 14 aps/min. kintamo greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis (1175 Nm) sukimo momentas.

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Quick clamp“ fiksatorius;
  • Oro pripūtimo antgalis;
  • Alyva;
  • Apsauginiai akiniai;
  • Plastikinis montavimo įrankis;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Padangos borto laikiklis įtempimams sumažinti;
  • Montavimo galvutė;
  • Dvipusis fiksavimo kūgis;
  • Suporto apsauga (2);
  • Suporto kaiščio apsauga;
  • Suporto kaiščio prailginimas;
  • Veidrodis.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 10 – 34″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 19″;
  • Maksimalus rato diametras: 65″ (1651 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 12 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: kintamas pirmyn 0 – 14 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: 1175 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f. / 6A;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 531 kg;
  • Montavimo įrankis: polimerinė bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Quick-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1651-2015 x 1494 x 2067 mm.

Hunter TCX3000BMWE ratų montavimo staklės BMW AG

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX3000BMWE
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX3000BMWE ratų montavimo staklės BMW AG

Aprašymas:

  • TCX3000 BMW – BMW AG aprobuotos ratų montavimo staklės, skirtos oficialioms BMW automobilių atstovybių dirbtuvėms;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos dviem valdymo svirtimis. Pedalais valdomas, rato fiksatorius, sukimas (priekis + šonas) ir rato keltuvas (papildoma komplektacija);
  • Unikali Tri-Tool montavimo galvutė – trijų padėčių su skirtingais įrankiais, borto nuspaudimui, numontavimui (nėra kontakto su ratlankiu), užmontavimui. Montavimas vyksta nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Center-Clamp sistema – greitas ir saugus centrinis ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Galingas variklis ir pavara – 7 - 17 aps/min. greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis sukimo momentas.

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Center clamp“ fiksatorius;
  • Flange Plate Kit - rinkinys atvirkščiai montuojamų ratų fiksavimui;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Padangos borto laikiklis;
  • Fiksavimo kūgis;
  • Apsauginis kūgis;
  • Suporto adapteris;
  • Veidrodis.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 34″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 16,5″;
  • Maksimalus rato diametras: 49″ (1250 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: pirmyn 7 – 17 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: - Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 461 kg;
  • Montavimo įrankis: trijų padėčių bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Center-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1600 x 2200 x 1900 mm.

Hunter TCX3000ME ratų montavimo staklės Daimler AG

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX3000ME
Lengviesiems automobiliams

Hunter TCX3000ME ratų montavimo staklės Daimler AG

Aprašymas:

  • Daimler AG aprobuotos ratų montavimo staklės, skirtos oficialioms Mercedes Benz automobilių atstovybių dirbtuvėms;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos dviem valdymo svirtimis. Pedalais valdomas, rato fiksatorius, sukimas (priekis + šonas) ir rato keltuvas (papildoma komplektacija);
  • Unikali Tri-Tool montavimo galvutė – trijų padėčių su skirtingais įrankiais, borto nuspaudimui, numontavimui (nėra kontakto su ratlankiu), užmontavimui. Montavimas vyksta nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Center-Clamp sistema – greitas ir saugus centrinis ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Galingas variklis ir pavara – 7 - 17 aps/min. greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis sukimo momentas.

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Center clamp“ fiksatorius;
  • Flange Plate Kit - rinkinys atvirkščiai montuojamų ratų fiksavimui;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Padangos borto laikiklis;
  • Fiksavimo kūgis;
  • Apsauginis kūgis;
  • Suporto adapteris;
  • Veidrodis.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 34″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 16,5″;
  • Maksimalus rato diametras: 49″ (1250 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: pirmyn 7 – 17 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: - Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 461 kg;
  • Montavimo įrankis: trijų padėčių bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Center-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1600 x 2200 x 1900 mm.

Hunter VAS 6560 ratų montavimo staklės

Modelis: TCX54VAGE
Lengviesiems automobiliams

Hunter VAS 6560 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • VAG grupės aprobuotos ratų montavimo staklės, skirtos oficialioms VAG automobilių atstovybių dirbtuvėms;
  • Ratų montavimo staklės VAS 6560 skirtos montuoti lengvųjų automobilių ratus iki 24″ diametro;
  • Standartinis staklių modelis su atgal atlenkiama montavimo kolona;
  • Staklės skirtos vidutinio apkrovimo ratų montavimo darbo vietai.

Komplektacija:

  • BPS pneumatinė padangos prispaudimo sistema;
  • Montavimo svirtis;
  • Montavimo svirties plastikinės apsaugos;
  • Montavimo galvutės apsaugos;
  • Pripūtimo žarna su manometru;
  • Montavimo pasta ir teptukas;
  • Stalo griebtuvų apsaugos;
  • Borto atspaudėjo plastikinės apsaugos;
  • WDK adapteris.

Techninės charakteristikos:

  • Išorinis fiksavimas: 12 – 24″;
  • Vidinis fiksavimas: 14 – 27″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 14″;
  • Maksimalus rato diametras: 1100 mm;
  • Padangos borto atspaudėjo plotis: 390 mm;
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: 7 – 16 aps/min;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 275 kg;
  • Matmenys (IxPxA): 2000 x 1340 x 1960 mm.

Hunter VAS 741 075 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX70-21UVE
Lengviesiems automobiliams

Hunter VAS 741 075 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • VAG grupės aprobuotos ratų montavimo staklės, skirtos oficialioms VAG automobilių atstovybių dirbtuvėms;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos trimis jungikliais. Trimis pedalais valdomas, pripūtimas, sukimas ir rato keltuvas;
  • Rato diametro nustatymas – visos rato diametro nustatymo funkcijos reguliuojamos viena svirtimi. Nustatytos reikšmės išlieka iki sekančio nustatymo;
  • Montavimo kolona – pakėlus automatiškai pasisuka į šoną, kad netrukdytų nuimti ar uždėti ratą. Automatiškai grįžta atgal, išlaikydama prieš tai nustatytus ratlankio parametrus. Mažesnis vietos poreikis, nei modeliuose su atlenkiama kolona;
  • Leverless montavimo galvutė – padangos borto numontavimas nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Quick Clamp – greitas ir saugus ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo.
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Rato atraminė plokštė – tinkama saugiai fiksuoti plačiam spektrui ratų.
  • Galingas variklis ir pavara – dviejų greičių pavara 7 ir 17 aps/min. ir didesnis nei 880 Nm sukimo momentas.
  • WDK sertifikatas – staklės turi WDK sertifikatą, kuris patvirtina staklių tinkamumą montuoti „Run Flat“ ir „UHP“ padangas pagal WDK technologiją.

Komplektacija:

  • Didelis metalinis kūgis 145 mm;
  • Standartinė kūgio apsauga 120 mm;
  • Mažas kūgis 58 mm;
  • Mažas kūgis 78 mm;
  • Kūgio tarpiklis;
  • Ventilio atsuktuvas;
  • Plastikinis peilis;
  • Mechaninis borto laikiklis;
  • Rato keltuvas;
  • Montavimo pasta ir teptukas.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 30″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 15″;
  • Maksimalus rato diametras: 45″ (1143 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 12 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: 7 – 17 aps/min;
  • Sukimo momentas: 880 Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 450 kg;
  • Montavimo įrankis: bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Quick Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1675 x 1425 x 2135 mm

Hunter VAS 6645 ratų montavimo staklės

Vaizdo įrašas:
Modelis: TCX3000VAGE
Lengviesiems automobiliams

Hunter VAS 6645 ratų montavimo staklės

Aprašymas:

  • VAG grupės aprobuotos ratų montavimo staklės, skirtos oficialioms VAG automobilių atstovybių dirbtuvėms;
  • Paprastas valdymas – visos montavimo operacijos valdomos dviem valdymo svirtimis. Pedalais valdomas, rato fiksatorius, sukimas (priekis + šonas) ir rato keltuvas (papildoma komplektacija);
  • Unikali Tri-Tool montavimo galvutė – trijų padėčių su skirtingais įrankiais, borto nuspaudimui, numontavimui (nėra kontakto su ratlankiu), užmontavimui. Montavimas vyksta nenaudojant svirties, mažesni padangos įtempimai montavimo metu, mažesnė tikimybė pažeisti ratlankį, lengvesnis ir saugesnis operatoriaus darbas;
  • Borto prispaudimo „ranka“ – lengviau užmontuoti žemo profilio padangas, padeda išlaikyti padangos bortą arčiau „drop-center“ ratlankio pozicijos montavimo metu;
  • Center-Clamp sistema – greitas ir saugus centrinis ratlankio fiksavimas, veržlė su papildomomis apsaugomis nuo subraižymo;
  • Montavimo diskai – švelniai rieda padangos bortu numontavimo / užmontavimo metu, nesiliečia į ratlankį, puikiai tinka padanga – ratlankis derinimo procesui;
  • Galingas variklis ir pavara – 7 - 17 aps/min. greičio pavara pirmyn ir 7 aps/min atgal, didelis sukimo momentas.
  • WDK sertifikatas – staklės turi WDK sertifikatą, kuris patvirtina staklių tinkamumą montuoti „Run Flat“ ir „UHP“ padangas pagal WDK technologiją.

Komplektacija:

  • Borto prispaudimo ranka;
  • „Center clamp“ fiksatorius;
  • Montavimo pasta;
  • Pastos teptukas;
  • Padangos borto laikiklis;
  • Fiksavimo kūgis;
  • Apsauginis kūgis;
  • Suporto adapteris;
  • Veidrodis.

Techninės charakteristikos:

  • Ratlankio dydis: 12 – 34″;
  • Maksimalus ratlankio plotis: 16,5″;
  • Maksimalus rato diametras: 49″ (1250 mm);
  • Darbinis suspausto oro slėgis: 8 – 10 bar;
  • Stalo sukimosi greitis: pirmyn 7 – 17 aps/min, atgal 7 aps/min.;
  • Sukimo momentas: - Nm;
  • Maitinimo įtampa: 230V / 50 Hz / 1 f.;
  • Triukšmo lygis: <70 dB(A)
  • Staklių svoris: 461 kg;
  • Montavimo įrankis: trijų padėčių bemontiruotė galvutė;
  • Rato fiksavimas: centrinis su „Center-Clamp“;
  • Borto atspaudimas: viršutinis / apatinis diskas;
  • Matmenys (IxPxA): 1600 x 2200 x 1900 mm.

Priedas žemo profilio padangoms skirtas Hunter TCX54

Modelis: RP11-54PT230
Lengviesiems automobiliams

Priedas žemo profilio padangoms montuoti Hunter Bead Press System RP11-54PT230.

Aprašymas:

  • Montuojamas dešinėje montavimo staklių pusėje;
  • Montavimo volelis;
  • Prispaudimo galvutė;
  • Pakėlimo diskas.
  • Hunter TCX54 staklėms.

Priedas žemo profilio padangom skirtas Hunter TCX55 staklėms

Modelis: RP11-55BPS30
Lengviesiems automobiliams

Pneumatinė prispaudimo sistema Hunter bead press system TCX55 montavimo staklėms.

 Aprašymas:

  • Bead Press System – „BPS“ sistema pagreitina ir palengvina rato fiksavimą, tepimą, sudėtingai montuojamų padangų numontavimą ir užmontavimą.